Odjel za germanistiku

Obavijesti

Molba Sveučilišne knjižnice

Molba Sveučilišne knjižnice

Sveučilišna knjižnica provodi anketu o zadovoljstvu studenata preddiplomskih i diplomskih studija uslugama Sveučilišne knjižnice Sveučilišta u Zadru. Rezultati će pomoći u ocjeni dosadašnjih i usmjeravanju budućih aktivnosti Sveučilišne knjižnice s ciljem unaprijeđena kvalitete studiranja.
Vaše mišljenje je važno te se mole studenti da do 20. travnja 2018. ispune ovaj online anketni upitnik.
Pročitaj više
Molba Sveučilišne knjižnice
Apsolventski ispitni rok u ožujku

Apsolventski ispitni rok u ožujku

Apsolventski ispitni rok traje u ožujku od 19. do 23. 3. 2018.

Apsolventi koji žele koristiti pravo izlaska na apsolventski ispitni rok u ožujku 2018. godine trebaju:
1. javiti se najkasnije do 14. ožujka predmetnom nastavniku kod kojega trebaju polagati ispit radi dogovora o terminu ispita;
2. prijaviti se e-mailom tajnici najkasnije do 16. ožujka – napisati svoje ime, prezime, naziv predmeta iz kojega izlaze na ispit i dogovoreni datum ispita. 
Pročitaj više
Apsolventski ispitni rok u ožujku
2. Sajam stipendija i visokog obrazovanja u Zadru

2. Sajam stipendija i visokog obrazovanja u Zadru

2. Sajam stipendija i visokog obrazovanja u Zadru, u organizaciji Grada Zadra i Instituta za razvoj obrazovanja, održat će se u četvrtak, 22. ožujka 2018. od 11:00 do 13:30 sati u Arsenalu u Zadru (Trg Tri bunara 1), na kojemu će učenicima i studentima iz Zadra i okolice biti predstavljene mogućnosti vezane za studijske programe, financijsku potporu za studij i stručne prakse u Hrvatskoj i inozemstvu. Za vrijeme trajanja Sajma u Zadru od 11 do 17 sati posjetitelji će moći posjetiti štandove više od 15 izlagačkih institucija iz Hrvatske i inozemstva te saznati više o mogućnostima studiranja, stipendija i stručnih praksi u Hrvatskoj i inozemstvu.
Pročitaj više
2. Sajam stipendija i visokog obrazovanja u Zadru
Izborni predmeti, parcijale i jezične vježbe

Izborni predmeti, parcijale i jezične vježbe

26. veljače će početi upis na obvezne i izborne predmete ljetnog semestra putem Studomata . Studenti se mogu putem Studomata upisati samo na one izborne predmete na koje su se prethodno prijavili u tajništvo putem ovih linkova. Studente koji se zbog tehničkih poteškoća ne upišu putem Studomata, na predmete će upisati referada u trenutku kada budu išli po naljepnice za indeks. OPŠIRNIJE
Sveučilišni raspored za ljetni semestar je objavljen. 

Upis na izborne predmete je završen. Oni koji se nisu upisali na vrijeme, mogu se javiti osobno ili telefonom u tajništvo ponedjeljak 26. 2. 2018.

Raspored i upute za upis na jezične vježbe: OVDJE

IZBORNI PREDMETI:

DIPLOMSKI:

Liste upisanih OVDJE.

PREDDIPLOMSKI:

Liste upisanih na predmete druge i treće godine OVDJE.

Liste upisanih na predmete prve godine OVDJE.

PARCIJALE I PONAVLJAČI: dolaze u tajništvo od 26. veljače do 5. ožujka (9-12 h) ispuniti obrazac za parcijalu.

Napomena: tajništvo ne radi u petak 23. veljače. Nastava u ljetnom semestru počinje 26. veljače. 
Pročitaj više
Izborni predmeti, parcijale i jezične vježbe
Produljeni Erasmus+ Natječaj za studentsku mobilnost u svrhu stručne prakse

Produljeni Erasmus+ Natječaj za studentsku mobilnost u svrhu stručne prakse

Produljen je Erasmus+ Natječaj za studentsku mobilnost u svrhu stručne prakse koju je moguće ostvariti do 31. svibnja 2019. godine. Rok za prijavu nije ograničen i prijave će se zaprimati i odobravati do popunjenja kvote. Studenti koji uskoro namjeravaju završiti studij također se mogu prijaviti na ovaj Natječaj, a praksu je moguće odraditi u trajanju od minimalno dva mjeseca. Opširnije.

Pročitaj više
Produljeni Erasmus+ Natječaj za studentsku mobilnost u svrhu stručne prakse
Upisi izbornog kolegija Informacijska pismenost

Upisi izbornog kolegija Informacijska pismenost

Obaviještavaju se studenti koji planiraju upisati izborni kolegij Informacijska pismenost da od 26. veljače kolegij upišu preko Studomata te nakon toga da se obavezno (do 5. ožujka) jave u tajništvo Odjela za informacijske znanosti (Novi kampus, soba 110, prvi kat) u vrijeme od 9 do 12 sati kako bi se podijelili u grupe za pohađanje nastave. Nastava će se održavati u dvije grupe - A grupa četvrtkom (učionica 39) i B petkom (učionica 41) - od 8,30 do 11 sati na Novome kampusu. Studenti su dužni za nastavi imati AAI računi kako bi mogli koristiti sustav Merlin. Nastava počinje 8. ožujka / 9. ožujka.
Više o izbornom kolegiju možete saznati na: http://www.unizd.hr/sveucilisnaknjiznica/obavijesti/view/articletype/articleview/articleid/1418

Maja Bahnik, mag.
Tajništvo Odjela za informacijske znanosti
Pročitaj više
Upisi izbornog kolegija Informacijska pismenost
First4647484951535455Last